Better Everyday!
Vă rugăm selectați limba: ENRO

Catalog produse

Catalog Hydrosystems

Condiții comerciale

Efectuarea comenzilor.

    Comenzile pot fi preluate de la dumneavoastră în mai multe moduri:
  1. Telefonic sau prin e-mail, contactând direct unul din reprezentanții noștrii de vânzări responsabili de județul dumneavoastră.
  2. Telefonic sau prin e-mail, contactând unul dintre reprezentanții noștrii de vânzări ale căror numere de telefon sau adrese de e-mail le puteți găsi apăsând butonul ”VĂ SUN EU” de pe pagina principală a www.hydrosystems.ro.
  3. Prin telefon, fax sau e-mail, folosind datele generale de contact de pe pagina ”CONTACT” a  www.hydrosystems.ro.
  4. Copletând formularul de pe pagina ”CONTACT” a  www.hydrosystems.ro.
  5. Faceți comanda pe web, autentificându-vă cu userul și parola dumneavoastră prin apăsarea butonului ”AUTENTIFICARE CLIENȚI” de pe pagina principală a www.hydrosystems.ro.
Obiectivul nostru este de a livra comanda dumneavoastră în maxim 24 de ore din momentul primirii ei de către departamentul de vânzări. Pentru a beneficia de acest termen de livrare, vă rugăm să plasați comenzile până la cel târziu ora 15:00 a fiecărei zi lucrătoare. Pentru comenzile primite după ora 15:00, termenul de livrare poate fi în unele situații de 48 de ore.

Prețuri și date de facturare.

Cataloagele și broșurile prezentate pe acest site nu conțin prețuri. Pentru o ofertă comercială, vă rugăm să contactați reprezentanții noștrii de vânzări responsabili de județul dumneavoastră, printr-una din modalitățile descrise în capitolul anterior.

Clienți înscriși în baza de date a Hydrosystems care au cont pe website, pot vedea prețurile produselor conform discounturilor stabilite în contract, daca se conectează prin apăsarea butonului ”AUTENTIFICARE CLIENȚI” de pe pagina principală a www.hydrosystems.ro.

Datele Hydrosystems pentru facturare:
HYDROSYSTEMS SRL / CUI: RO 16096380 / NR. INREG REG. COM: J20/138/2004
BANCA: ING Arad / IBAN: RO03INGB0016000053078911
ADRESA: Loc. Petroşani / Jud. Hunedoara / România / Str. Livezeni / Nr.100 / cod 332071

Livrarea produselor.

Produsele comandate vor fi livrate prin intermediul firmelor de curierat agreate de către compania noastră: Urgent-Cargus Curier, Fan Curier sau Sprint Curier. Dacă preferați doar o anumită firmă de curierat din cele enumerate, vă rugăm să specificați acest lucru în momentul lansării comenzii și vom ține cont de cererea dumneavoastră. Dacă doriți ca marfa să fie livrată printr-o firmă de curierat preferată, alta decât cele enumerate anterior, vom ține cont de cererea dumneavoastră, dar veți suporta costurile de transport.

Produsele comandate vor fi livrate la adresa solicitată, cu excepția situațiilor în care lungimea coletelor depășește 4m, caz  în care, va trebui să ridicați marfa de la sediul firmei de curierat de pe raza localității dumneavoastră.

Transportul pentru comenzi în valoare de peste 1000 de lei este asigurat de către societatea noastră. Pentru comenzile a căror valoare nu depășește pragul de 1000 de lei, transportul va fi suportat de către dumneavoastră, cu avantajul că, veți beneficia de costurile preferențiale de transport ale Hydrosystems. Această regulă nu se aplică și pentru cumpărăturile efectuate în magazinul virtual al companiei noastre www.hydro-shop.ro .

Garanții și retururi.

Produsele comercializate de către Hydrosystems SRL beneficiază de o garanție de 2 ani de la data cumpărarii de către utilizatorul final, conform legislației în vigoare.

Garanția se dovedește pe baza facturii de cumpărare sau a bonului fiscal, iar pentru produsele care se vând însoțite de certificat de garanție, dovada se face cu certificatul de garanție corect completat, însoțit de bon fiscal și/sau factură. Pierderea facturii și/sau a bonului fiscal, atrag după sine pierderea garanției.

Pentru produsele însoțite de certificat de garanție, condițiile de acordare a garanției sunt menționate în cuprinsul acestuia. Pentru produsele care se vând făra certificat de garanție, garanția nu se acordă dacă: s-au deteriorat din cauza transportului, a lovirii, a utilizării necorespunzătoare, a depozitării necorespunzătoare, a condițiilor meteo, a incendiilor sau a cazurilor particulare în care se constată că defecțiunea nu provine din procesul de fabricare sau ambalare.

Produsele defecte se vor trimite la depozitul Hydrosystems  din Petroșani pentru a fi reparate.
Produsele defecte trimise pentru reparație, retur sau înlocuire trebuiesc însoțite de un proces verbal în care beneficiarul să explice defecțiunea.

Durata maximă în care compania noastră se angajează să verifice și să execute reparația produsului defect, este de 15 zile lucrătoare din momentul în care produsul ajunge în depozitul noastru. Garanția produsului se prelungește cu perioada în care acesta a staționat în depozit pentru efectuarea reparației, cu condiția ca, beneficiarul, să facă dovada perioadei respective pe baza procesului verbal eliberat de compania noastră după efectuarea reparației. Dacă un produs nu se mai poate repara, se va înlocui cu un altul nou, însă, termenul de garanție pentru noul produs va fi egal cu perioada de garanție rămasă pentru produsul înlocuit.

Dacă un produs s-a defectat la 48 de ore din momentul cumpărării, beneficiarul poate cere înlocuirea produsului cu unul nou, dacă face dovada timpului trecut de la achiziționare prin factură și/sau bon fiscal, și dacă anunță la timp magazinul de unde a cumpărat produsul.
 
Returul produselor se face doar cu acordul reprezentantului de vânzări responsabil de județul dumneavoastră și în condițiile agreate de ambele părți. Ne rezervăm dreptul să refuzăm returnarea produselor în următoarele situații:
  1. Nu ați comunicat reprezentantului de vânzări de pe raza dumneavoastră intenția de a returna produsele.
  2. Produsele returnate prezintă ambalajul deteriorat.
  3. Produsele returnate sunt lovite, defecte sau prezintă urme de uzură.
  4. Produsele returnate au fost deteriorate în timpul transportului. Asigurarea integrității produselor returnate pe timpul transportului revine, în exclusivitate clientului.
  5. Produsele returnate nu sunt însoțite de un aviz de însoțire a mărfii.
  6. Produsele returnate nu sunt cele trecute în avizul de însoțire a mărfii sau nu sunt cele agreate împreună cu reprezentantul de vânzări.
  7. Cantitatea produselor returnate este alta decât cea trecută în aviz sau agreată cu reprezentantul de vânzări.
Pentru produsele defecte returnate pentru reparație sau înlocuire, nu se aplică punctele 2, 3, 5, 6, 7 descrise mai sus.

Condițiile de retur descrise pe acest site, nu se aplică și în cazul produselor achiziționate din magazinul virtual al companiei noastre www.hydro-shop.ro .
Acest site foloseste cookie-uri pentru a oferi o experienta de cea mai buna calitate. Prin continuarea navigarii, acceptati folosirea cookie-urilor. Afla mai multe despre cookies
Înapoi la Început